2018. október 24., szerda

Top 5 szerda (kicsit másképp) #9 Kedvenc könyvek amiket olvastam

Mivel nem kecsegtetett a "top 5 szerda" molyos zóna éppen mai kihívása, ezért a mai napra kicsit átalakítottam arra, amiről ma szivesen írnék.
Az nem más mint azok a könyvek amiket olvastam és kedvenceltem is, vagy nagyon tetszett. Vannak az olvasott könyveim között olyanok is amikre nem igazán emlékszem, de szerintem ilyen minden könyvmollyal előfordul.
Lehet talán ezt a kérdést felteszem magamnak rendszeresen: Mik a jelenleg kedvenc könyveid?
Azért erről nehéz lesz írni. Minél több könyvet olvas az ember annál több lesz a kedvenc... annál nehezebben lehet választani. :)
A mostani felállás szerint ez az én top ötös listám. :)

1. Erin Watt: Papír hercegnő
Szerintem nagyon sokan olvasták, és nemrég megjelent a harmadik része is. Alig várom, hogy olvashassam. :) Ami benne szerepel egy lány, egy gazdag család, öt iszonyatosan jóképű fiútestvér, szerelem, bunyó és egó van bőven. Egy modern, fiatalos, laza könyv, amit azoknak ajánlok akik szeretik a romantikát, a kicsit keményebb férfiakat testileg, lelkileg. :)


2. Erin Watt: Megtört herceg
A második része a Papírhercegnőnek. Szintén ugyanazt tudnám felsorolni, amit az előbb írtam, de itt már több titokra derül fény. Két szemszögből olvashatjuk a történetet. Megfelelő folytatása a sztorinak.


3. J. K. Rowling: Harry Potter és az azkabani fogoly
A híres Harry Potter. :) Szerintem nincs olyan ember a földön, aki nem hallott volna róla. Erről a csodás varázsvilágról, amit fantasztikus karakterek, események, csodás lények és történetek tarkítanak. Én mindenkinek ajánlanám aki szeret olvasni. Nekem ez a része különösebben izgalmas volt mint az első kettő. Várjuk ki a végét, hogy mi lesz a többivel. :)

4. John Cure: A fekete esernyős férfi
John Cure-nak ezt az egy könyvét olvastam még csak. Ő egy magyar író, aki paranormális könyveket szeret készíteni. Nagyon tetszett, izgalmas, rettegős, parás. :) A többi könyvét is szeretném elolvasni, és fogom is. 

5. Nógrádi Gábor: A mi Kinizsink
Ez a kedves történet számomra tele volt humorral. Sokat nevettem rajta, amit egy gyerekkönyvnek lehet nyilvánítani. Nem tartom magam olyan öregnek, hogy ne olvashassak gyerekeknek illetve ifjúsági körnek szóló könyveket. A híres Kinizsi Pálról szól a mese, ami a címéből is adódik. Gyerekek próbalnak vele összebarátkozni. A végén győz a jó, és örök barátságok veszik kezdetüket.


Nektek mik a kedvenceitek? Ha van kedvetek osszátok meg velem. 
Sziasztok, szép napot! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Martin Kay - Eastern 2. - Titkok útvesztője

  Sziasztok!   Nem tudom, hogy milyen viszonyban vagytok a „Könyvek szava” oldalammal, de azt tudnotok kell, hogy mostanában nem tudok ann...