2018. május 30., szerda

Amy Ewing: A fehér rózsa

Sziasztok!
Sajnos költözés miatt sokáig félbehagytam a könyvet. Megint áradozhatnék azon, hogy milyen jó lenne, ha több időm lenne. Felesleges! Szerintem ezt mindenki tudja, aki egy kicsit is, nap mint nap el van foglalva. De térjünk a lényegre. :)



Mindenféleképpen folytatni akartam a trilógiát. Az első résznek a vége szinte nyitott könyvként feküdt előttem. Kíváncsi voltam a történetre, a szereplőkre. Azt kell hogy mondjam, megkaptam amire vártam. Izgalmas, fantasy világ tárult elém. Komolyan mondom, beleszerettem abba a másvilágba, ami a könyv jelenében titok volt. Szinte ott voltam én is. A természettel, a tudatalatti hatalommal fantasztikusan bántak. Főleg Violet! Olyan frissítően üde volt az egész. Lehet, hogy fura megjegyzés, de rám így hatott a nagy átalakulás.

Egy egészen varázslatos világot kaptam. Teljesen más volt a lényeg az első könyvben és a másodikban. Jó persze a szabadulás a királyi családoktól, az a legfőbb téma, de most más helyszínek, más szereplők (a főszereplőkön kívül), más volt a gondolat menet, más, más, más... Az első rész az Ékkőről, egy gazdag, királyi negyedről szól, ahogy a címében is olvashattuk, a második a Fehér rózsa, szintén egy hely. A nyugalom szigete, a biztonság, a menekült és lázadó embereknek.

A történet lényege a menekülés, a rejtőzködés. Hosszú napokon keresztül bujkáltak és próbáltak arra a helyre eljutni, amiről eddig nem is tudták, hogy létezik. Sőt azt kell hogy mondjam mások sem tudták, mert el volt rejtve a sűrű erdő közepében. Violet, Raven és Ash illetve Garnet - a hős, aki a királyi származása ellenére, szembeszáll elődjeivel - megismerkednek egy Sil nevű nővel, aki lázadást indít, de mivel egymaga kevés egy mozgalomhoz, így társakat keres. Így fog bővülni a Fekete Kulcs, aminek olvashatjuk a létrejöttét még nagyon régről. Hatalmas nagy lépést akarnak tenni, nagy változást mindenki életében, amihez nagy összefogás szükséges.
Mindez alatt történik egy esett. Violet szembesül az erejével. Eddig a királyi családok visszafékezték a helyettesek hatalmát. Csak arra összpontosították őket, hogy a saját javukra használják a helyettesek erejét. Mindegy mibe kerül, még a halál sem volt tabu náluk.
Violet és Raven egy olyan másvilágba tudott átrepülni, aminek  köze van az Ékkőhöz. Olyan múltbéli tényekre derült fény, amit eddig titkoltak. Szinte csak pár ember tudhatott róla.


Ez a tehetséges írónő Amy, olyan rendszerbe ránt bele, ami nagyon remélem itt nálunk nem fog megtörténni. Akinek van pénze és hatalma az jól jár, viszont aki szegény annak nincs szabadsága.
A szereplők nem okoztak csalódást. Aki közel állt a szívemhez: Violet, Ash, Raven, Lucien és Garnet. Ők egy csapat, akik útra kelnek, hogy megváltoztassák a világot, az emberek életét, akiknek nincs szabadságuk és nem tudják mire készülnek a királyi családok. Hatalmas erőre, összefogásra és összecsapásra kell számítani a következő részben.
Konkrétan ez a könyv. Van aki segít nekik, van aki hátráltatja őket, van aki fel akarja jelenteni őket, de szerencsére mindig a jó győz. Természetesen még nem tudjuk mi lesz a legvégén, mert van egy harmadik kötet. Hamarosan érkezem vele. Remélem nektek tetszik az írásom. Nekem valamiért most nem jön be. Írjátok meg nyugodtan a véleményeteket. 😊 Sziasztok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Martin Kay - Eastern 2. - Titkok útvesztője

  Sziasztok!   Nem tudom, hogy milyen viszonyban vagytok a „Könyvek szava” oldalammal, de azt tudnotok kell, hogy mostanában nem tudok ann...