2018. május 2., szerda

Top 5 szerda #2 Borzongós könyvek

A moly.hu-n a "Top 5 szerda" zónából most korábbi bejegyzéshez nyúltam. Így most a borzongós, ilyesztős, félős, thriller könyvekről írok.
Nem igazán olvastam ilyen jellegű könyveket. Ezért olyanokat mutatok be amiket talán szívesen elolvasnék.
Elsősorban ami eszembe jut, az egy író, akinek a nevét szerintem mindenki ismeri, még az is, aki nem olvas. Sok művét megfilmesítették. Ő nem más mint Stephen King. A horror könyvek császára.

1. Stephen King: A ragyogás
Sokat hallottam már róla. Biztosan egy hátborzongató könyvről van szó.


2. John Cure: Hontalan lelkek 1, 2
Ő egy magyar író, akitől olvastam A fekete esernyős férfit. Nekem nagyon tetszett. Remekül meg volt fogalmazva a szöveg. Nagyon élvezhető, tartalmas könyv volt. Ezért is szeretnék sort keríteni a többi könyvére is.


3. James Dashner: Útvesztő trilógia
Erről a könyvröl is jókat hallottam. Sokan olvasták. Filmként láttam, ami tetszett is, de a könyv még hátra van.


4. Dan Brown: Robert Langdon sorozat
Ide tartozik: Angyalok és démonok, A Da Vinci-kód, Az elveszett jelkép, Inferno, Eredet.
Ezek közül is három könyvet már filmesítettek. Várom a többit is, mert szerintem szuperek. Ezért is állok optimistán az olvasás elé.


5. Stephen King: A remény rabjai
Szintén egy Stephen King-es könyv, amit szintén megfilmesítettek. Ezek közül leginkább ez a könyv keltette fel az érdeklődésemet. Az tudom, hogy a film is fantasztikus, bár nem láttam még. Ti?


Szóval... mivel nem olyan régen kezdtem el az olvasási maratonomat, nagyon sok könyvet kell még elolvasnom. Ezért is van miből választanom. :)
Ti hogy álltok ezzel a listával? Nektek mi a kedvencetek?
Ahogy írom ezeket a top 5-öket, úgy gondolom, fel fogom jegyezni az olvasandó könyveket, és szépen sorba jövök az értékelésekkel. Valószínű a várólistám egyre csak szaporodni fog. De igyekezni fogok. :)

A képeket a Pinterest illetve a Google oldalról szedtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Martin Kay - Eastern 2. - Titkok útvesztője

  Sziasztok!   Nem tudom, hogy milyen viszonyban vagytok a „Könyvek szava” oldalammal, de azt tudnotok kell, hogy mostanában nem tudok ann...