2018. szeptember 14., péntek

Újra itt! :)

Üdv itt újra!

Nagyon remélem, hogy nem hagytatok el teljesen. Sajnos mostanában nem tudtam olvasni és írni sem. Igazából csak abban reménykedem, hogy újra elolvassátok amiket írok és tetszeni is fog. Lehet hogy kicsit a kedvem sem volt a tetőfokon ahhoz, hogy faljam a könyveket. De ez már a múlté. Annyira szeretném ha az én blogom is virágozna mint másoké. Sokat kell hozzá tanulnom és fejlődnöm. Leginkább olvasnom és írnom. Szeretném a toplistás könyveket előtérbe helyezni. Kihívásokat teljesíteni, illetve könyvklubokhoz csatlakozni.

Az egyik ilyen csoport amihez szeretnék csatlakozni Szabados Ágnes - Nincs időm olvasni - kihívása. Nagyon szép képeket szokott felrakni a blogjára. Ahogy épp látjátok a szeptemberi kihívás - Egy könyv aminek a címében állat szerepel.
https://szabadosagnes.blog.hu/2017/01/19/_nincs_idom_olvasni_kihivas
Itt tudjátok megnézni.

A következő blogos csoportot Vegazus működteti a Mini-könyvklubot. Jelenleg már a 11-ik alkalommal. Itt minden hónapban a csoport által kiválasztott könyvet kell elolvasni és arról írni pár szót, valamint kérdőívet is kitölteni. Én nagyon szeretem, már abból a szempontból mert megvan határozva amit olvasni kell, ezért nekem nagyobb kihívásnak ígérkezik mindig az adott könyvet olvasni, mivel nem csak én választom.
http://konyv-sarok.blogspot.com/p/mini-konyvklub-11.html?m=1
Itt tudtok rákattintani.

Van még egy facebookos csoport ahova tartozom, ezt a blogot itt találjátok meg: 
https://konyvfalok.blogspot.com/?m=1
Igazándiból mindegyikhez frissen csatlakoztam.
Nem utolsó sorban Tíz kicsi könyvnek van egy 1001 köny, olvasós kihívása amit szintén tudnék ajánlani.
https://tizkicsikonyv.blogspot.com/2018/09/1001-konyv-kihivas-a-kis-herceg.html?m=1
Ha esetleg meghozta egy-kettő kihívás a kedveteket az olvasásra, némelyikre nagyon egyszerűen lehet csatlakozni. Csak el kell kezdeni. :)
Én is szeretnék sokakat bíztatni az olvasásra, remek történetek, mesék tárulnak fel az ember előtt.
Hamarosan érkezem! Sziasztok!

2 megjegyzés:

Martin Kay - Eastern 2. - Titkok útvesztője

  Sziasztok!   Nem tudom, hogy milyen viszonyban vagytok a „Könyvek szava” oldalammal, de azt tudnotok kell, hogy mostanában nem tudok ann...