2019. április 26., péntek

XXVI. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál

A könyvfesztivál minden könyvmolynak a kánaánt jelenti. Ez idén, 2019-ben, már a 26. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál. Akartam már korábban írni róla pár szót, sőt nagyon-nagyon el akartam menni. Így is volt 1 hónappal ezelőtt még... csak lassan költözni fogunk és annyi pénzbe van ez az egész... szerintem jobb is hogy nem megyünk, mert csak a pénzt költeném el aminek most megvan a helye. Egy év múlva már nagyon remélem, hogy el tudok jutni.

Na szóval... Szerettem volna találkozni Csóti Lilivel és Eszes Ritával, Szöges Emesével, Martin Kay íróval is dedikáltattam volna. Nem néztem utána tüzetesen, hogy milyen programok lesznek... ki, mikor fog dedikálni, de akiket leírtam biztosan ott lesznek.
Egy közös kép a szeretett írónkkal, hmm... boldog lettem volna. :)

Hogy milyen könyvet akartam vásárolni? Megmondom őszintén, az adott pillanat készítette volna nálam a listát. De egy-két könyvet biztosan letudok írni amik a listám elején szerepelnének.

1. Grecsó Krisztián: Vera
/Magvető kiadó/

2. Csóti Lili: Hetedvérig
/Twister Media kiadó/

3. Moskát Anita: Irha és Bőr
/GABO kiadó/

4. Octavia E. Butler: Hajnal
/Agave Könyvek kiadó/

5. Tara Westover: A tanult lány
/Partvonal kiadó/

 6. Edith Eva Eger: A döntés
/Libri kiadó/

7. Ker Dukey - K Webster: Pretty Stolen Dolls - Ellopott babácskák
/Könymolyképző kiadó/

Ti mentek a Könyvfesztiválra, vagy esetleg voltatok már? Milyen volt meséljetek. :) Sokat vásároltatok?
Sziasztok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Martin Kay - Eastern 2. - Titkok útvesztője

  Sziasztok!   Nem tudom, hogy milyen viszonyban vagytok a „Könyvek szava” oldalammal, de azt tudnotok kell, hogy mostanában nem tudok ann...