2018. november 9., péntek

Könyvek, olvasás, kérdések.

A mostani bejegyzésem, a címe alapján lehet következtetni, hogy miről szól. Leginkább arról, hogy olvasok, mit olvasok, mikor olvasok, vagy éppen miért nem olvasok.
Nagyon szeretem a könyveket, és aki beleesik abba a csapdába, hogy elolvas egy remek könyvet, onnantól kezdve nincs megállás. Rabjává válik. Ez velem is megtörtént, sőt írni is szeretek róla, szeretem ha mások is elolvassák és adnak nekem egy visszajelzést amiből tudom, hogy jól csinálom azt amivel foglalkozom. Ha már valaki szereti a hobbiját, ahogy én is, elrontani nem fogja, mert magáért csinálja. :)


Tehát... miért szeretek olvasni?
Mert kikapcsol, mert érdekelnek a történetek, mert szeretem a kezemben tartani a könyveket, szeretem az illatukat. Amikor látom őket a könyvespolcon mindig elönt a boldogság. Na jó... nem akarok túl nyálasnak tűnni, de aki ismeri ezt az érzést, aki szereti a könyveket, az tudja miről beszélek.
Kis idő alatt észrevettem, hogy másképpen fogalmazom meg a mondataimat, sokkal változatosabban tudok írni, és ehhez nem kellett éveknek eltelni. Csak pár hónap, pár könyvvel. A helyesírásra is törekszem, mert tudom nagyon fontos, főleg annak aki ír. Biztosan akad mikor rosszul írok valamit, de igyekszem a helyesírásra.
Azt szokták mondani, aki olvas több életet él meg, mint aki nem olvas. Jaj de igaz ez a mondás. :)


Család és a könyv?
Nagy szerepet játszik a könyv a családban is. Szerintem egyre pozitív irányban. A nagyobbik fiam, aki nemis olyan nagy (januárban lesz 3 éves), régebben mindig kivette a kezemből a könyvet jelszóval, hogy ne olvassak. Nem csak azt nem szerette hogy olvasok, de az sem tetszett neki, ha a kezemben volt a könyv. A miértjét nem tudom, talán a vele való nem foglalkozás bántotta. De ez mostanra változott. Van mikor ő hozza  a kis könyvecskéjét és olvassak neki. Nem mindig tudok egy oldalt elolvasni, mert a sűrű lapozás fontos :) de már ennek nagyon örülök. Járunk folyamatosan könyvtárba, nagyon szeret válogatni, leginkább traktoros, munkagépes könyveket. :)
Férjem nem az az olvasó ember. Ő nagyon sokat dolgozik, nincs ideje, de nem is szeret olvasni. Nekem igazából elég az ha szán rá egy kis összeget, hogy vegyen nekem könyveket, valamint elnézi, mikor néha a könyv elveszi az időmet a hátartástól. Igen... néha sajnos ez is előfordul. :)



Milyen könyvek érdekelnek?
Regisztrálva vagyok a moly.hu-n és ott mindig figyelemmel kísérem a toplistát. Szeretem nézegetni, miket olvasnak nagyon a könyvmolyok. Utána nézek én is, és ha elnyeri a tetszésemet akkor megszerzem én is. Ebből adódóan műfajilag elég sok könyvet elolvasok. Lehet szó romantikus, erotikus, horror, thriller, humoros, fantasy, nagyon szeretek a varázsvilágba bekukkantani, akár történelmi, vámpíros, családi eseteket is szívesen olvasok. Sci-fi is szóba jöhet. Tehát ahogy látjátok, sokmindent elolvasok, csak legyen izgalmas, tartalmas, érdekes. :)


Mi a helyzet az írással?
Megmondom őszintén, az hozta meg a kedvem, ahogy láttam mások milyen lelkesen irogatnak arról amit szeretnek csinálni. Nem kellett sokat gondolkodnom rajta, hogy szeretném vagy nem. Ugyanis arra jutottam, miért ne. Kipróbálom magam, kíváncsi voltam, hogy megállom a helyem egy ilyen terepen. Azt kell hogy mondjam... élvezem és tetszik. Nyoma van annak ami érdekel. Talán még másoknak is tetszik. :)


Egyenlőre ennyi magamról és a szokásaimról. Remélem éredekes volt vagy legalább tetszett amit írtam. Ha szeretnétek nyugodtan jelezhettek itt a facebookon vagy instagrammon. :)
Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Martin Kay - Eastern 2. - Titkok útvesztője

  Sziasztok!   Nem tudom, hogy milyen viszonyban vagytok a „Könyvek szava” oldalammal, de azt tudnotok kell, hogy mostanában nem tudok ann...