2018. november 30., péntek

Őszi összesítés! (Bookhaul) :)

Eljött az őszi hónapok utolsó napja, ezért terveztem egy bookhaul készítését. Mivel nem olvasok olyan sokat, vagyis nem tudok sokat olvasni fiatal anyuka révén, így nem sok könyv fog szerepelni ebben az összesítésben. Megmondom őszintén ez az első negyedéves összeállításom.
Az első könyv amit olvastam Harry Potter és az azkabani fogoly, utána Papp Dóra: Bolyongó, Fredrik Backman: Mi vagyunk a medvék, későbbi októberi olvasmányom Emily St. John Mandel: Tizenegyes állomás, legutóbbi olvasmányom Holly Black: The Cruel Prince - A kegyetlen herceg
Ahogy mondtam, nem sok szerepel ebben az összesítésben, de ezeket befejeztem. Vannak sok félbehagyott könyveim mivel voltam néha olvasói válságban. Ezekről a könyvekről később készítek egy közös értékelést, mármint az elolvasott könyvekről.




Van több könyvem is amit beszereztem, viszont még nem készült róla írás. Rakok fel egy pár darab képet. Szoktam készíteni facebookra és instagramra is képeket, megtudjátok mindig nézni, hogy milyen érdekességeket tudtam beszerezni. Volt egy recenziós könyvem is, ezt pont most olvasom, erről fog legközelebb értékelés készülni az Eastern című könyv az. Csináltam egy interjút is az őszi hónapok folyamán, Martin Kay szerzővel, íróval akinek a Twister kiadónál került sor könyvének kiadatására. Nyert egy pályázaton, többekkel szemben az övét találták a legérdekesebbnek, láttak benne fantáziát. Ez pont az a könyv amit most olvasok az Eastern. 






Ha valamelyik könyvről nem találtok értékelést akkor a közeljövőben biztosan lesz. 

Közülük a kedvenc borítóm a Dracul és A boszorkány hagyatéka.
Amelyiket leginkább megakartam venni, szintén a Dracul és A boszorkány hagyatéka
Érdekes, hogy mennyire megakartam vásárolni őket, de még nem tudtam elolvasni. :)

Írjatok nyugodtan, ti milyen könyveket szereztetek be! Véleményezhetitek az írásomat is. Jó, nem jó, túl rövid, túl hosszú (bár ezt kétlem), kevés a kép, sok a kép? 

Szóval.... hogy tetszett? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Martin Kay - Eastern 2. - Titkok útvesztője

  Sziasztok!   Nem tudom, hogy milyen viszonyban vagytok a „Könyvek szava” oldalammal, de azt tudnotok kell, hogy mostanában nem tudok ann...