2018. november 22., csütörtök

Top 5 szerda #11 Könyvszereplők, írók, akiket meghívnék vendégségbe

Az e-heti téma, vacsorával vagy ebéddel kínálás a könyvek világában szereplő embereknek, lényeknek. Nagyon sok szereplőt megvendégelnék, megismernék a történetükön kívül. De ha ezt csinálnám, ez lenne a hivatásom, nem maradna időm a családomra. Egy-kettő találka azért belefér.

1. Hermione Granger - Harry Potterből

Nekem rögtön ő jutott eszembe. Ha meghívnám beszélgetnénk Roxfortról, a mágiáról. Tanítana nekem trükköket. Többször is meghívnám és egy barátság venné kezdetét. :)

2. Jude Duarte - A kegyetlen hercegből

Most olvasom ezt a könyvet. Tündérföldén a halandók! Biztosan jólesne egy rendes emberi étel ennek a törtető lánynak. Mesélne nekem, milyen tündérek és ogrék között élni. Talán elvinne engem egy körre az ő világában. :)

3. Anastasia Steele, Christian Grey - A szürke ötven árnyalata páros

Lehet kicsit közhely, az előzőekhez képest, de én nagyon szerettem őket, akárki akármit mond. Kíváncsi vagyok rájuk. Hogyan alakult az életük a könyv után. Érdekel mi szerepel a "boldogan éltek míg meg nem haltak" alatt. Szeretnék hallani Anastasia munkájáról. Milyen lehet egy könyvkiadónál dolgozni. Szerintem remek lehet. :) Ha eljönnének hozzám, biztos belepirulnék, nem vagyok prűd, de amit ők csinálnak az számomra a magas ló.

4. John Cure -író

Igaz, nem szereplő, hanem író. Nagyon szeretném megismerni, dedikálni a könyveimet tőle. Szeretném hallani a történetét egy vacsora mellett. Mondani neki, hogy ne hagyja abba amit csinál. Érdekel a munkássága. :)

5. Szabados Ágnes - egy világ és egy könyv megálmodója

Hamár író volt az előző, most is egy számomra meghatározó embert tennék a listámra. Egy olvasónaplót hozott létre es egy olvasóklubot. A napló sajnos még nincs a kezemben, de nagyon szeretném. Szóval amióta Ágit "megismertem" imádom amit csinál, hogy buzdítja az embereket az olvasásra. Mondhatom, egy példakép számomra! Ebéd vagy vacsora közben sokat beszélgetnénk. Remélem! Majd ha egyszer "nagy" leszek a könyvek és blogok világában, bízom benne, hogy alkalmas lesz ez a meghívás, vagyis a találka. Azért nem akarok túlzásokba esni. :) A lényeg, szerintem sok emberhez eljutott az üzenete! (Nincs) Van időm olvasni! <3


Hogy tetszik a listám? Ti kiket hívnátok meg?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Martin Kay - Eastern 2. - Titkok útvesztője

  Sziasztok!   Nem tudom, hogy milyen viszonyban vagytok a „Könyvek szava” oldalammal, de azt tudnotok kell, hogy mostanában nem tudok ann...