2018. március 14., szerda

B. A. Paris: Összeomlás

Elmondhatom, hogy tetszett a könyv. Olvastam hogy az írónak a másik könyvvével (Zárt ajtók mögött) szinte teljesen megegyező. De mivel én ezt olvastam elsőnek, ezzel nem vitatkoznék, izgalmas volt.
A sztori a következő: Cass a főszereplő hozzájutott egy nagyobb összegehez. Ezt a legjobb barátnője nem nézte jó szemmel. Megakarta szerezni. Sajnos ezt úgy próbálta megközelíteni, hogy Cassnek mindenáron problémája legyen belőle. De a végén győzött a jó és a rossz a rácsok mögé került.

Én elhiszem hogy vannak ilyen emberek akik mindent megtesznek a pénzért, de megéri? Megéri utána örök bűntudatban szenvedni? Vagy ha nincs bűntudata akkor meg olyan környezetben éli életének több évét ami biztosan nem kedvez az ember lelkének.
Olyan fordulatok voltak benne hogy fúúú.... én nem számítottam a tettesre. Egy személyre gondoltam, viszont persze hogy nem ő volt. Két eset is szerepelt a történetben, egy gyilkosság illetve egy demencia, mind a kettőben Cass húzta a rövidebbet. Sajnálom szegényt, jól kicsinálták egy időre. Azt gondolom a való életben mikor ilyen állapotban van valaki, nem hiszem hogy ily furfangosan vissza tudott volna vágni. Neki sikerült, tetszett a taktikája. Azt viszont sajnálom hogy a végén a férjéről nem igazán esett szó. Arra még kíváncsi lettem volna, hogy mit kezdett az életével.
Szépen szivárogtak az események de a végén jól belehúztak. Egyik hazugság jött a másik után, de Cass mindvégig talpon tudott maradni.
Köszönöm az írónak ezt a történetet, a vége eléggé ütősre sikerült és nem utolsó sorban a borító is tetszett.
Szerintem jöhet a Zárt ajtók mögött is.
Képek a Pinterestről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Martin Kay - Eastern 2. - Titkok útvesztője

  Sziasztok!   Nem tudom, hogy milyen viszonyban vagytok a „Könyvek szava” oldalammal, de azt tudnotok kell, hogy mostanában nem tudok ann...