2018. március 23., péntek

Erin Watt: Papír hercegnő

Egyszerűen nem jut eszembe semmi ......, nem tudok szóhoz jutni ......., annyira beledöngölt a kanapéba a könyv vége, hogy .....

Kis idő múlva mikor magamhoz tertem, összeszedtem a gondolataimat és papírra vetettem. Amit éreztem olvasáskor az egyben, izgalom, érzelem, szomorúság, vágyakozás, vidámság, döbbenet, es a legvégén mintha kitépték volna a szívemet. Nem csodálom hogy ott van a toplistán a könyv. :)
Amikor a kezembe vettem ezt a csodaszép könyvet, arra gondoltam, milyen kellemes hercegnős történetet kapok. Ennek ellenére eléggé szókimondó, "durr bele mindent" alkotást kaptam.

"Ezek a Royal fiúk tönkretesznek."

Ahogy letettem a könyvet, hiányzott!
Ella egy csupaszív 17 éves lány, aki kellemetlen dolgokon ment keresztül, hogy az anyjával tudjanak mit enni. Később viszont, hogy megtudja venni a beteg édesanyja gyógyszereit, aki meghalt. Callum Royal lett a gyámja, akinek 5 fia van. Csak azért hogy Ella velük maradjon és iskolába járjon, pénzt ígért neki. Callum egyébként Ella apjának a legjobb barátja volt, ezert is erezt úgy, hogy gondoskodnia kell róla. Meg is tette. Jószívű volt vele, a saját lányaként tekintett rá. Még egyszer-kétszer megfordul a történetben, de nem ő a főszereplő. Hanem Reed. Az 5 testvér közül a vezető, a bikák bikája, az iskola királya! :) Jókepű, izmos rosszfiú. Egyértelmű hogy Ella beleszeret. Szinte én is beleszerettem. Nem egy átlagos randi alatt jönnek össze, húzzák egymás előtt a mézesmadzagot. De a vége sajnos kudarcba fullad. Elég sok akadály volt előttük.
A második a testvérek közül aki szót érdemel Easton, aki egykorú volt Ellával. Az elején szivatják egymást, de végül győz a "testvéri" szeretet. Nagyon aranyos srác, persze neki is ott vannak a kockák a hasán. Sajnos nála is vannak problémák amiből nem biztos, hogy sikerül kilépnie. Az ikrek a családban nem sok vizet zavarnak, ami ugyanúgy elmondható Gideonra is.
Brooke, Callum barátnője, de persze csak kihasználja. Miss Tűsarok akinek csak a pénz kell. Borzalmas dologban lesz benne a keze a végén. Dinah volt Steve, vagyis Ella apjának az özvegye. Egy gazdag nő, aki lehordja Ellát a sárga földig es be akarja bizonyítani, hogy nem Steve lánya.
Egy negatívumot tudnék kiemelni. Már olvastam más könyvekben, hogy a rosszfiúk annyira elcseszettek, és nem kellene összejönnie a hercegnővel. A kérdés az, hogy akkor miért? Miert nem hagyja? Nekem ez nem annyira szokott tetszeni. Szinte minden fejezetben az olvasó elé tárják a tényt, hogy selejtes a pasi. Oké! Értem én! Csak egy idő után unalmas. Mármint nem az, hogy rosszfiú, hanem hogy ezt olyan sokszor lehet olvasni.
Vannak ezek a történetek amikor egy átlagos lányt felkap egy gazdag, jóképű férfi es a szívébe zárja. Egy csodálatos életet, lehetőséget nyit meg előtte. Ez a történet is pont ilyen volt. Szükségük van az olvasóknak ilyen mesékre, erre vágynak. Nem hiszem hogy senkiben nem fogalmazódott meg az írígység. :)

Erin Watt írónak csak gratulálni tudok. Nem tudtam lerakni a könyvet, annyira olvasatja magát. Ez nekem biztosan kedvenc. Még szerencse, hogy nálam van a második része. Hamarosan azzal fogok érkezni.
A képek a Google illetve a Pinterest oldalon találhatóak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Martin Kay - Eastern 2. - Titkok útvesztője

  Sziasztok!   Nem tudom, hogy milyen viszonyban vagytok a „Könyvek szava” oldalammal, de azt tudnotok kell, hogy mostanában nem tudok ann...