2018. március 13., kedd

Rólam egy pár szó!

Sziasztok!
Egy átlagos fiatal anyuka vagyok akinek az életét teljesen lekötik a 2 kicsi fia és a háztartás. Mégis néha, vagy a néhánynál kicsit többször az utóbbit félretéve hagyok időt magamnak és könyveket olvasok. Nagyon szeretem a könyveket (persze a fiaim után). Én nem vagyok az a személy aki kiskorában szerette meg az olvasást. Nekem ahhoz fel kellett nőnöm. Jobb lésőbb mint soha. 😊 Szóval a blog nemrég fogalmazódott meg bennem. Ezért ahogy az időm engedi és a fiúk is, minél többet próbálok olvasni és írni, értékelni, fogalmazni. Ha tetszik amit írok (vagy nem) akkor szívesen fogadok levelet amire válaszolok is. Remélem fogok tudni segíteni ha épp könyv választás előtt állsz. Ha esetleg keresel valamit vagy szeretnéd hogy általad kiválsztott könyvről írjak , csak szólj nyugodtan. De gondolom nem azért jöttél ide hogy magamról olvas, így hát befejezem. Böngéssz nyugodtan, bár mivel még ez egy kezdő blog nem lesz sok választás de igyekszem. 😊
gyurcsikne.regina@gmail.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Martin Kay - Eastern 2. - Titkok útvesztője

  Sziasztok!   Nem tudom, hogy milyen viszonyban vagytok a „Könyvek szava” oldalammal, de azt tudnotok kell, hogy mostanában nem tudok ann...