2018. március 28., szerda

Erin Watt: A megtört herceg

Annyira belefészkeli magát az ember fejébe a történet, a szereplők sorsa, hogy miként fog alakulni az életük. Ha nem olvasom, folyamatosan ezen kattogok. Akarom, akarom......olvasni akarom! Kikészít teljesen! :o
Már úgy magába szippantott ez a könyv, mintha én is a Royal családhoz tartoznék. A szexi adoniszok között! :D Komolyan nekem még a Szépség és a Szörnyeteg meséről is Ella és Reed jut eszembe. Ezt csak azért írtam ide mert valamelyik nap pont ezt a meset láttam.
Ahogy haladok a könyv feléhez csak azt érzem, hogy kiszakítják a szívem. Egyszerűen nem bírom hogy szenved mindenki. Azon agyaltam, inkább elkezdem megint az első könyvet (Papír hercegnő) olvasni, mert abban folyamatos boldogság, románc, jókedvűség és erotika van. Meghasad a szívem. A 20. fejezetet elolvasva, könyekkel a szememben, becsuktam a könyvet és azt mondtam magamban: "Nem tudom tovább olvasni ezt a könyvet!" Nem hiszem el, hogy ennyire távol akarja magát tartani Ella Reedtől. Ez már önmarcangolás.

Sajnos megzsarolják Reedet aki nem gondolkodik, és mivel fél, megeggyezik az ördöggel. Konkrétan egy teljesen hétköznapi tini történetet olvastam, gimi, szerelem, alkohol, verekedés, lázadás és rengeteg szomorúság volt. A végén a szerelmespár észhez tér, de sajnos nem itt van a mese vége. Ella összehozza a családi békét. Úgy nézki hogy minden rendben, helyre jönnek a viszonyok a testvérek  és az apjuk között, de galiba történik. Már megint Reed keze van benne valamibe. És itt a vége.
Megbolondul az ember amikor kérdésekkel zárja le egy író a könyvét. Várj még "ezer évet" (mert annyinak tűnik) és utána fény derül mindenre ha elolvasod a következő kötetet.
A címéről csak annyit, hogy az első résznél (Papír hercegnő) nem tudtam mit jelent. Miért papir az a hercegnő? Na mindegy! A megtört herceg viszont teljesen azonosult a cím a történettel. A megtört herceg, a szerelmes Reed aki a csillagokat lehozná Ellának, akinek lelkiismeret furdalasa van és megbánta minden tettét ami nem Ella javára volt.
A harmadik része még nincs nálam, de mindenféleképpen olvasni és írni fogok róla. Az 5 csillagból 4-et adnék. Azért mert az első egy hajszállal jobban tetszett.


A képek a Pinteresten találhatóak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Martin Kay - Eastern 2. - Titkok útvesztője

  Sziasztok!   Nem tudom, hogy milyen viszonyban vagytok a „Könyvek szava” oldalammal, de azt tudnotok kell, hogy mostanában nem tudok ann...